جمع‌آوری اطلاعات

مشاوره اولیه و برسی نیاز

اولین مرحله تو طراحی لوگو جمع آوری اطلاعات و بررسی سابقه و چشم انداز اون برنده .این یکی از مهم ترین مرحله های طراحیه

تو این مرحله ما مشخص میکنیم که قراره چه پیام و ارزش هایی از این طریق به کاربر منتقل بشه .

مرحله اول

برسی اطلاعات

و تحقیق در مورد سابقه برند

تو این مرحله ما اطلاعاتی که تو مرحله قبلی به دست آوردیم رو تحلیل میکینم و بعد از بررسی طرح های اولیه رو روی کاغذ رسم کنیم.

(انتخاب سبک مناسب لوگوی شما هم تو همین مرحله انجام میشه.)

مرحله دوم

طراحی اتود های اولیه

Icon Box Sub Heading

طراحی اتود های اولیه هم یکی از مهم ترین مرحله هاست که باید با دقت بسیار بالایی انجام بشه.

اتود های لوگو در واقع همون طرحیه که بعد از پردازش گرافیکی، لوگوی نهایی رو تشکیل میده.

 

مرحله سوم

تکمیل طراحی !

Icon Box Sub Heading

تو این مرحله از طراحی با استفاده از ابزار های طراحی گرافیکی لوگوی نهایی ترسیم میشه.

(کار های مختلفی مثل : جلوه‌دهی، تنظیم ابعاد و اندازه‌ ها و رنگ‌آمیزی و … هم تو همین مرحله انجام میشه.)

 

مرحله چهارم

پرداخت تعرفه

سپس بعد از تایید نهایی شما، (و همینطور انجام ویرایش درخواستی شما) تعرفه دریافت میشه !

مرحله پنجم

برخی از نمونه کار ها :

برخی از نماد های طراحی شده :

پلن های طراحی :

طراحی لوگو نوشتاری

طراحی لوگوتایپ و مونوگرام
  • طراحی 2 اتود اولیه
  • تا 2 مرتبه ویرایش رایگان
  • تحویل فایل لایه باز
  • تحویل 2 تا 4 روز کاری
1,599 میلیون تومان

طراحی لوگو ترکیبی

تلفیقی از نوشتار و تصویر
  • طراحی 5 اتود اولیه
  • تا 4 مرتبه ویرایش رایگان
  • تحویل فایل لایه باز
  • تحویل 3 تا 5 روز کاری
2,499 میلیون تومان

طراحی لوگو تصویری

طراحی نماد به صورت تصویری
  • طراحی 3 اتود اولیه
  • تا 3 مرتبه ویرایش رایگان
  • تحویل فایل لایه باز
  • تحویل 4 تا 6 روز کاری
1,998 میلیون تومان